This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Susanne Hemdorff ডেনর্মাক Local time: 12:06 ইংরেজি থেকে ড্যানিশ + ...
Aug 29, 2018
En af mine (lejlighedsvise) kunder har indført Hyperwallet som betalingssystem, og der kræves kopi af pas/kørekort/nationalt ID. Det er jeg ikke så vild med at uploade ... Så: Er der nogen herinde, der har erfaring med systemet? Er det sikkert?
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Anton Konashenok চেক রিপাবলিক Local time: 12:06 ফেঞ্চ/ফরাসি থেকে ইংরেজি + ...
Du vil ikke tabe dine penge, men...
Aug 29, 2018
Sikkerhedsmæssigt er Hyperwallet helt OK (bortset fra et eventuelt databrud), men jeg kan ikke lide dere transaktionspriser og valutakurser. Vigtig: du kan kun overføre penge fra Hyperwallet til din egen bankkonto, dvs. det samme navn som din konto hos Hyperwallet.
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
TOPIC STARTER
Dyrere end PayPal?
Aug 29, 2018
Anton Konashenok wrote:
Sikkerhedsmæssigt er Hyperwallet helt OK (bortset fra et eventuelt databrud), men jeg kan ikke lide dere transaktionspriser og valutakurser. Vigtig: du kan kun overføre penge fra Hyperwallet til din egen bankkonto, dvs. det samme navn som din konto hos Hyperwallet.
Er det dyrere end PayPal - eller dyrere end betaling fra et EU-land? (I DK betaler jeg et bankgebyr på 20 DKK for at modtage penge fra EU-lande, når afsender og modtager deles om udgiften).
Subject:
Comment:
Anton Konashenok চেক রিপাবলিক Local time: 12:06 ফেঞ্চ/ফরাসি থেকে ইংরেজি + ...
Priser
Aug 30, 2018
Overførsel af USD fra Hyperwallet til en bankkonto i Danmark: 2%, min $10, max $30.
Overførsel af DKK fra Hyperwallet til en bankkonto i Danmark: $8 + noget tab på veksling.
Vekslingskurs: på DKK ved jeg ikke, men på CZK var den ca. 2% værre end i min bank.
Subject:
Comment:
TOPIC STARTER
Tak for svar, Anton Konashenok
Aug 30, 2018
Så vil jeg tage mig sammen og sende dem kopi af mit pas eller andet, så jeg kan få mine penge. Og så dropper jeg nok kunden fremover ...
Subject:
Comment:
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business
Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.